آیا کابینت پیش ساخته ارزان (کابینت آماده) خوب است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خرید کابینت آشپزخانه به‌صورت آنلاین یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کالاکسا پیش‌گام در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه در انواع کابینت آماده مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت تکی. این محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و ترک و کابینت نئوپان طراحی و تولید می‌شوند. محصولات کابینت ارزان قیمت آماده را می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالاکسا خریداری کرد. جهت سفارش و خرید کابینت آماده و سایر محصولات ما می‌توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین کالاکسا به‌صورت حضوری نیز از شوروم ما واقع در سعادت‌آباد نیز دیدن فرمایید. از دیگر خدمات گروه کالاکسا می‌توان به خرید صفحه کابینت شرکتی، خرید جاکفشی چوبی مدرن، خرید کمددیواری درب ریلی، کمد لباس درب ریلی، درب ضدسرقت، کابینت جزیره آشپزخانه، دیوارپوش ماربل شیت و… اشاره کرد.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا و آدرس kalaxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 53
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 79
:: بازدید ماه : 79
:: بازدید سال : 822
:: بازدید کلی : 3279

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفارش آنلاین کابینت آماده نصب و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

آیا کابینت پیش ساخته ارزان (کابینت آماده) خوب است؟
دو شنبه 19 دی 1401 ساعت 13:39 | بازدید : 197 | نوشته ‌شده به دست کالاکسا | ( نظرات )

کابینت پیش ساخته ارزان کالاکسا یکی از محصولات ویژه گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا است که در انواع کابینت آماده نئوپان، کابینت آماده‌ ام دی اف و کابینت آماده های گلاس تولید می‌شود. این محصولات با بررسی نیاز مشتریان جهت صرفه‌جویی در وقت و هزینه طراحی و تولید می‌شوند.

محصولات کابینت پیش ساخته کالاکسا در ابعاد ۳، ۴ و ۵ متر تولید می‌شوند. همچنین کابینت تکی به‌صورت یونیت هوایی و زمینی نیز در فروشگاه کالاکسا قابل سفارش است. فروشگاه اینترنتی کالاکسا دارای نماد اعتماد الکترونیک است که مهر تأییدی است بر کیفیت، صحت و سلامت محصولات این برند.

سفارشی‌سازی محصولات کابینت آماده کالاکسا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات قابلیت سفارشی‌سازی این محصولات است. تمام یونیت‌های کابینت ارزان کالاکسا قابل تغییر در سایز یونیت، تعداد کشو، ارتفاع کابینت هوایی، نوع دستگیره و … را دارد.

چرا کابینت پیش ساخته ارزان بخریم؟

احتمالاً تا کنون نام کابینت آماده آشپزخانه، کابینت پیش ساخته ارزان و یا کابینت سفارشی به گوشتان خورده است. در ابتدا باید بدانیم این اصطلاحات چه تعاریفی دارند و چه تفاوت‌هایی با هم دارند. محصولات کابینت آشپزخانه در انواع کابینت آماده و کابینت سفارشی به فروش می‌رسند. کابینت آماده یا همان پیش ساخته در واقع محصولی است که از قبل بدنه آن در کارگاه تولید کابینت ساخته شده است و شما تنها باید جنس و رنگ و طرح درب‌ها را انتخاب نمایید. پروسه سفارش تا تحویل این محصولات چنانچه قصد تغییر در ابعاد یونیت‌ها را نداشته باشید کمتر از یک هفته است. اگر قصد دارید ابعاد یونیت‌ها را تغییر دهید این محصولات به‌صورت نیمه سفارشی برای شما تولید می‌شوند و کمی بیشتر طول خواهد کشید. این محصولات برای افرادی که وقت و هزینه برایشان اهمیت دارد انتخاب هوشمندانه‌ای است.

کابینت سفارشی آشپزخانه مزایای بیشتری نسبت به کابینت آماده دارد. قبل از سفارش این محصولات محل نصب آن توسط نماینده شرکت به‌صورت دقیق اندازه‌گیری می‌شود. سپس پس از انتخاب جنس و رنگ، همچنین سبک کابینت (کابینت مدرن، کابینت کلاسیک و کابینت نئوکلاسیک)، طرح‌های پیشنهادی ما با بهره‌بردن از نظرات شما، به‌صورت سه‌بعدی طراحی خواهد شد و پس از تأیید نهایی طرح، پروسه ساخت کابینت سفارشی آغاز خواهد شد.

کابینت آماده ارزان

مزایای کابینت آماده

جستجو برای کابینت‌ساز و اندازه‌گیری از محل نصب و ارائه لیست قیمت و مقایسه چند سازنده با هم کار سخت و زمان‌گیری است؛ بنابراین انتخاب کابینت‌ آماده آشپزخانه برای افراد که با محدودیت زمانی روبرو هستند انتخابی بسیار مناسبی است. از آنجایی‌که این محصولات در انواع کلاسیک و مدرن تولید می‌شوند برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند.

معایب کابینت پیش ساخته ارزان (کابینت آماده)

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم محصولات کابینت پیش ساخته ارزان کالاکسا در  ابعاد مشخص 3، 4 و ۵ متری تولید می‌شوند؛ بنابراین ممکن است دقیقاً مطابق با اندازه آشپزخانه شما نباشند و شما مجبور شوید سفارش خرید کابینت خود را به‌صورت سفارشی ثبت نمایید. بیشتر محصولات کابینت‌ آماده به سبک مدرن تولید و عرضه می‌شوند.

اگر می‌خواهید دارید فضای آشپزخانه شما بسیار خاص باشد و قصد دارید از ایده‌ای خارق‌العاده در طراحی آن استفاده کنید، انتخاب از بین انواع مدل کابینت آماده برای شما مناسب نیست.

قیمت کابینت آماده

محصولات کابینت پیش ساخته ارزان کالاکسا دارای قیمت بسیار مناسب و منصفانه‌ای هستند. پایین‌بودن قیمت این محصولات دلیل بر پایین‌بودن کیفیت آن نیست. استفاده از یراق‌آلات باکیفیت و همچنین متریال درجه یک در تولید کابینت آشپزخانه یکی از خصوصیات بارز محصولات ما است.




|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: